Total Pageviews

Wednesday, January 26, 2011

Sjuk igen :(

Jaha då har man påbörjat ännu en penicillinkur. För tolfte gången på ett år har jag fått urinvägsinfektion. Det är ju helt jävla otroligt!!! Den här gången sa jag dock att nu måste de göra nåt så den 18:e februari ska jag ha telefonkonferens med läkare och se hur vi ska gå vidare med det här och vilka utredningar som ska göras. Jag orkar inte hålla på såhär längre. Sen blir jag orolig med att det ska påverka chanserna att bli gravid när man väl bestämt sig för det...
Ja det känns helt enkelt inte alls kul det här. Och magen tar stryk av allt penicillin så nu sitter jag och har dubbel värk i magen, dels från urinvägsinfektionen och dels från medicinen. Fan vad jag hatar min kropp ibland.

2 comments:

Annie S said...

Men fy fan! Stackare! Har också ont i magen men det är pga stressen med nya jobbet...vi får vara sjuka tillsammans. Krama

starsailor said...

Ja gumman, vi får vara sjuka tillsammans! Dumma jobb som stressar dig och dumma urinvägsinfektion! Vi drar utomlands istället och lägger oss på playan någonstans!Puss på dig