Total Pageviews

Tuesday, March 29, 2011

Jag blev så lycklig igår när jag kom hem extremt sent efter en jävulsk dag på jobbet. Ca 13 timmars arbetstid och en massa strul. Möts av tända ljus och en älskling som har lagat fiskgryta och städat i lägenheten. Gissa om jag blev glad!! Och jättegod mat hade han lyckats svänga ihop helt utan recept, jag är imponerad!! Jag älskar dig så mycket Kalle!!

I övrigt så irriterar jag mig på alla som slänger pengar runt sig. Jag vet att jag bara blir irriterad för att jag själv inte har pengar, men vad fan!!! Vad slösaktiga folk är! Jag har alltid varit ekonomisk, så även om jag hade mer pengar skulle jag ändå inte bete mig som slösa. Aja, det är nog bara avundsjuka kanske :)

Om 1,5 timme blir det visning. Ska bli skönt att komma hem lite skapligt ikväll, runt 19 iaf! Då hinner jag mysa ner mig lite hos min älskling innan han somnar i soffan :)

3 comments:

Annie S said...

Vad härligt att komma hem till fiskgryta och städad lägenhet! Vilken guldklimp du har hittat :)

Håller med dig om att folk är slösaktiga. Var 17 får de pengarna ifrån? Och tiden och orken att spendera? Jag sparar pengar eftersom jag inte orkar gå på stan ;)

Du, jobba inte ihjäl dig. Vi vill ha dig kvar många år till!
Stoooora kramar till dig

London baby! said...

Jaa jag har verkligen hittat en riktig guldklimp!!

Jag har ingen aning om hur tid eller pengar finns!? Det stör mig iaf :)

Jag ska försöka att inte jobba ihjäl mig, svårt dock att inte göra det!

Förresten, inbjudan är mottagen :) Det kommer ett formellt "ja" snart, men bara så du vet, klart vi kommer!!

M said...

Vilken man du har hittat!