Total Pageviews

Friday, March 25, 2011

TGIF!

Fredag och äntligen har man en ledig dag att se fram emot imorgon! Söndag blir det jobb igen så lyxen att få en ledig helg har jag inte.

En massa strul på jobbet gör att orken är rätt låg just nu. Vet inte alls vad framtiden har att komma med, vet bara att jag nog måste söka lite andra jobb för att gardera mig helt enkelt.

Den där förbannade magklumpen sitter i den också. Tröttsamt. Men men, det är väl sånt som försvinner med tiden I guess.

Ikväll ska jag träffa Sofia, ut och käka och ta ett glas vin. Jag har inte träffat henne på evigheter, och då menar jag verkligen evigheter. Sist vi bokade in en kväll så blev jag sjuk så det blev inget med det då heller. Nu ska vi iaf ses och det ska bli härligt!! Det här med att ha tid med vänner är svårt. Jag jobbar oregelbundet, har svårt att boka in saker utan har lättare för att vara spontan. Vissa dagar kan jag komma iväg vid fyra, vissa är jag inte hemma förrän tio. Det är helt enkelt ett icke så balanserat liv med dåliga rutiner jag har. Rutiner tycker jag om, därför har jag svårt för det tänket, " en dag i taget" eller ibland även "en timme i taget"....

Hjärnspöken har jag också gott om. Dem trivs tydligen hos mig. Antar att de får ordentligt med näring och därför väljer att inte flytta vidare.

Nä, nu mot badrummet för lite piff!

2 comments:

Annie S said...

Tycker verkligen att du ska söka annat! Nu har du fått en massa erfarenhet och det är dags att gå vidare :) Du kanske skulle hitta nåt 8-17-kneg? ;) Jag tror på dig!

M said...

Håller med Annie till punkt och pricka! PUSS