Total Pageviews

Friday, December 30, 2011

2011

Så, då var det här året näst intill slut. Hur ska man sammanfatta det egentligen?
På många sätt har det varit ett sjukt jobbigt år. Mycket saker har hänt. Största förändringen i mitt vardagliga liv är ju att jag har bytt jobb. Från mäklaryrket som inte alls var något för mig till ett arbete som driftförvaltare, ett jobb som nästa känns som att det gjordes just för mig. Jag älskar det!! Nu återstår det att se om jag kommer bli kvar resten av året, eller om mitt liv får ta en till karriärmässig vändning. Who knows?
På det privata planet har det nog varit ett utav de jobbigaste åren på länge. Känns som jag säger det varje år.... Men, det här året har varit fullt av prövningar, sjukdomar och tårar men även en hel del glädje också så klart. Sista halvåret har nästan känts som att jag gått i lite utav en dimma. Har svårt att minnas vissa delar. Antar att det är det som händer när man inte mår bra. Jag har inga problem med att glömma den delen, önskar jag var bättre på det är vad jag är.
Året avslutades iaf bra med en härlig julledighet tillsammans med Kalle, familj och vänner. Härligt. Hoppas nästa år kan ta vid där....

Jag vet iaf att 2012 bjuder på något som jag längtat efter LÄNGE. Äntligen ska jag få återvända till London, och även få ta med Kalle till vad jag kallar mitt andra hem. Det ska bli underbart!

Imorgon kommer vi fira in det nya året med ett gäng jobbarkompisar med respektive och vänner. Kommer nog bli lugnt och skönt, precis som jag önskar.

Gott Nytt År!

1 comment:

Annie S said...

Hoppas att vi kan träffas mer under 2012 :) Stora kramar till dig