Total Pageviews

Tuesday, April 3, 2007

Ibland är livet riktigt riktigt bra

Sitter här en tisdagkväll med lite vin i kroppen..Linn, Linda och jag bestämde att vi skulle äta kvällsmat ihop istället för på varistt håll, så jag gick hem o hämtade min mat och så gick jag till Linn.Vi hade under dagen varit inne i stan och passat på att köpa lite vin till senare tillfällen, men vi bestämde att det senare tillfället skulle vara ikväll.Så vi korkade upp.Linn var inte så på, hon hade fortfarande bakfylle ångest från i söndags kvar, men Linda och jag var inte svårövertalade (vi övertalade varandra att ett eller ett par glas vin kan väl inte skada)...så nu sitter jag här, lite lagom glad sådär och tycker att livet är ganska bra :D Imorn far det åter hem till min babe.Heaven, I`m in heaven!

No comments: