Total Pageviews

Monday, April 16, 2007

"tenta", mys,träning och mys

Ja som rubriken avslöjar har det varit en ganska skön dag för mig!Först började dagen kl fem på morgonen.Då skulle min älskling som härligt nog kom och överraskade mig igår åka tillbaka hem igen, så då blev det en massa hejdå pussar o kramar.Så svårt att säga hejdå..man vill ju aldrig släppa :D
Kl nio hade vi "tenta" i skolan.Eller tenta o tenta,men vi hade exemination på bokföring.Tror jag klarade det ganska bra faktiskt.Det kändes så. Efteråt bestämde Linda och jag mig för att vi skulle vara lite duktiga och plugga lite.Men man kan ju faktiskt inte plugga inne när det är så fint väder ute, så vi gick hem till mig och hämtade filt o kudde, lite ost o kex,sen gick vi vidare till Linda och bryggde kaffe, så begav vi oss till gräset och hade det skönt i solen.det blev lite plugg och mycket snack, men ändå lite gjort, så det var ok!
Efter några timmar i solen började magen kurra,så då gjorde jag lite pastasallad och käkade.Mums.Blev sjukt trött efter att jag ätit så då halvsov jag i soffan fram till sju,då Linda och jag var duktiga för andra gången idag och gick och tränade.Vi svettades som grisar, och tyckte att nog skulle vi ha lite belöning för det här slitet!Belöningen blev några sena timmar på min balkong, Linn, Linda och jag, med kaffe och en massa skratt och mys!Härligt!Underbara tjejer jag träffat här.Det är tackvare dem som jag kämpar mig kvar.Fast ska jag vara ärlig så känns det inte så kämpigt just nu...Ja ni läste rätt.Pessimisten Isabell tycker att det är ganska bra just nu.Kors i taket :D

No comments: