Total Pageviews

Thursday, April 19, 2007

Jävla skitdag

Jag är så trött på min kropp. Är så trött på att ha ont. Inte kunna sova. Inte kunna sitta. Inte kunna göra någonting utan att det värker. Är så trött på denna värk. Ska man behöva ha det så? Det är ingen som kan förstå den smärtan som jag har i mina leder. Iaf inte någon som inte lider av samma sak. Humöret blir skit. Sur och grinig och tvär. Att jag inte kan sova heller för att jag har så ont gör ju inte att man blir minder grinig direkt. Vill bara byra kropp. Vill ha en frisk kropp utan smärta. Jag kan inte komma på en enda dag sista tio åren då jag inte har haft ont. Jag undrar hur det känns att inte känna smärta varje sekund dygnet runt. har ingen aning om hur det känns. Ingen aning. Nu orkar jag snart inte det här mer...måste få hjälp

1 comment:

Annie S said...

Stackare! Nej jag förstår inte hur det känns...! Hoppas du blir lite gladare när du kommer hem en sväng :)