Total Pageviews

Thursday, April 12, 2007

Skit skit skit

Dagen började bra.Vaknade ganska utvilad vid nio. Gick till skolan till tio för att öva lite inför redovisnigsexaminationen på måndag.Inte så kul, men behövligt. Vid halv tolv tyckte jag att jag hade fått nog, så då drog jag till Linn.Linn har en bra balkong som man kan sitta o sola på hela dagen, för solen försvinner inte förrän på kvällen.Så där satt vi och snackade skit i några timmar.Sen tänkte Fredrik och Linda komma och dricka kaffe hos Linn, men hon hade inget kaffe hemma så då gick vi till Konsum för att köpa lite kaffe. Vi kom därifrån med frukt och mjölk, men inget kaffe :D Så vi fick ringa Linda och be henne ta med kaffe.Fredrik och Linda kom, och så gick några fler timmar på balkongen.Resultatet av detta blev fräknar i ansiktet och röd överkropp :D väldigt väldigt snyggt måste jag medge!!Kvällen skulle avslutas med hockey.Hade vänligt men bestämt tvingat dem andra att se hockeyn med mig, trots att dem är totalt ointresserade av allt som har med sport att göra, men dem vågade nog inte säga nej tror jag.som vanligt hade Lhc övertag hela matchen, förutom första perioden kanske, men också som vanligt förlorar dem över skitmål!!!Fan fan fan säger jag bara..så den underbara dagen i solen förstördes snabbt :(

No comments: