Total Pageviews

Monday, April 2, 2007

Snart är det påsk!

Himlans fort gick dagarna hemma!alldeles för fort!var så himla skönt att få komma hem och bara njuta av ledigheten!!!Fick tre rätters middag och 12 röda rosor när jag kom hem i onsdags.Snacka om att bli bortskämd!!tTorsdagen blev lugn och skön.Åkte till mamma och hälsade på henne på jobbet på morgonen, sen åkte jag hem till Sofia och så satt vi och snackade skit.länge sen sist, så det var kul!!sen åkte vi ner till stan och åt sushi med älsklingen!MUMS!!!Sen åkte vi hem till mamma och pappa och satt där och solade lite en stund, tills Sofia var tvungen att åka till hästarna.På kvällen såg vi LHC ta sig till final!JIPPI!!!

På fredagen var mamma och jag på stan.Vi knallade omkring och tittade på kläder och shoppade lite också!Vi passade på att sitta ute i solen och åt pastasallad och drack kaffe.Himla mysigt!Vid fem åkte jag ner på stan igen och mötte upp älsklingen efter hans jobb.Vi gick och shoppade present till hans syster som fyllt år, och sen gick vi till Bosses för årets första glass :D Inte fel alls!På kvällen grillade vi kotlett och gjorde bakpotatis med skagenröra och sallad och bröd.Hur gott som helst!Allt känns som lyxmat efter 2,5 veckas konstant pastaätande.Pasta=studentens bästa (eller sämsta??!?) vän!

Lördagen var stressens dag.Klockan tolv bar det av till Jägarvallen för att titta på fotboll!Väldans kul var det , och seger blev det med!
Hem fort som f*n och åkte direkt till födelsedagsfirande med släkt.Efter ett par timmars mingel, for jag hem som ett skott och sminkade och piffade till mig lite,sen körde jag racer ut till syrran för sex party!kul som bara den,men nu är jag bankrutt!705 kr gjrorde jag av med!Att det ska behövas en massa saker för att få till det :D hahaha, nej så illa är de ju inte!
Utgång blev det också.Harrys.riktigt kul tills det blev för mkt folk så man hade fem rumpor mot sig runt hela kroppen.Då är det inte kul längre!

Igår åkte vi tillbaka till Karlstad.Fick skjuts hit och det var skönt!Vi passade på att hämta upp Linn i Örebro också, så då var vi två bakistjejer som satt med huvuden som bowlingklot och koncentrerade sig väldigt hårt på att titta rakt fram!

Nu är det hårda tag igen.Började redovisningskurs idag..uuuuhhhh, den känns svår.Men vi går ut hårt och motarbetar omtenta från början!Håll tummarna!

No comments: