Total Pageviews

Tuesday, February 27, 2007

alltså ibland förstår jag inte...

innan jag börjar skriva om dagen och så så vill jag bara få ur mig en sak innan jag exploderar.Folk borde faan tänka på hur dem beter sig själva innan dem börjar klaga på andra.Så det så!!!Så nu har jag fått det ur systemet och kan återgå till det normala..Idag har jag, Linn,Linda och Maria suttit i skolan och skrivit på vårt arbete.Idag för första gången faktiskt kände jag att det var kul och att det gav mig någonting.Och gruppen med för den delen.Kändes som vi tog ett stort steg framåt, och det var skönt!Så stort steg framåt så att jag kan åka hem imorgon!!!underbart!!Måste ju plugga en massa ändå, men då kan jag göra det HEMMA.och då kan jag stå ut med att plugga lite.På fredag ska jag följa med Sofia till viking..en tatoo ska det bli.inte på mig, men på min modiga vän :D ska följa med och vara moraliskt stöd.Hoppas jag inte svimmar, som jag gör ibland när jag ska vara moraliskt stöd!Känner sån press att jag måste vara stark att jag får panik och ramlar ihop.Nästan iaf :D

På lördag ska det bli lite svängom på stan också.Med Sofia, pojkvännen och en gammal killkompis troligtvis. det ska bli superkul!hade varit roligt om syrran hade behagat vara hemma också, men jag får väl godta att hon inte vill åka ändå från sälen för att träffa mig...men lite dålig stil tycker jag :D

Nu är det desperate, o det kan jag inte missa!

2 comments:

Rebecka said...

Men lilla gumman! Jag kommer hem i morgon och det är ju fixat med partyt så vi ska nog komma ut en sväng snart iaf!;-)
Lånar en dator nu av snälla VOLVO och SAMSUNG som gör reklam här, då får man passa på att snylta lite...hihi! Jaja, vi hörs snart igen! Hoppas det var kul igår förresten!!! Puss!

Linda said...

Jag tror nog att jag ska sammanställa mina anteckningar till en bok och sen ska jag ge ut den och tjäna stora pengar, och då kanske det är dumt att sprida ut kopior sådär för då kanske folk tror att det inte är jag som har skrivit boken och så blir jag svartmålad. Och det skulle ju vara som att gå in i ett rum och så blev allting svart.... eller jag vet inte... (Om du är snäll och rik kan du få privatlektioner av mig) Hahahaha! vi ses imorgon! KRAMAR!