Total Pageviews

Monday, February 12, 2007

Party lördag och slappsöndag

Japp så såg min helg ut..i lördags fm kom sofia.Mötte upp henne på stationen,sen gick vi och maria och linda och fikade.drog en sväng på stan och alla kom hem nöjda.Sen tänkte sofia och jag att det var bäst att ladda upp med mat i magen eftersom vi skulle parta på kvällen, så vi stekte fläskfilé med klyftpotatis och sås!smarrigt!Sen blev det förförfest hos Linda.Som vanligt åkte gitarren fram och stämbanden sattes i träning!O kul var det!sen drog vi vidare till Linn.Där bjöds det på sushi och cheesecake!Hur gott som helst!o en massa massa vin!Runt elva drog vi in till stan, gick på Arena.Värsta stället visade det sig vara.Killarna var som iglar, och det var bara 18-åriga fjortisar.Så vi blev inte långvariga.Tyvärr så är det helt omöjligt att få tag på en taxi hem, och bussen gick så sällan så det var inte heller o tänka på.Jaha, då var man fast i stan också. 01.10 gick vi från krogen.Vi var hemma 03.10...det var INTE kul!Sofia och jag sussade sött hela natten,sen vid elva kravlade jag mig ur sängen, drog med kudden och täcket och lade mig i soffan hos sofia...vid ett kom Linda och satte sig i soffan med oss..sen låg vi där!ända till kl ett på natten :D Förutom att vi gick ut i 10 min för att köpa kebab och godis!!Riktig riktig slappardag och det var det värt!hur skönt som helst!Lite ensamt nu när sofia åkt, men jag kommer ju hem snart så slipper jag vara ensam så länge till!mm det var min helg..blev en förändring i helgen också..en bra förändring!nu håller jag tummarna på att det ska gå vägen!

2 comments:

Annie S said...

Heja Bellan (igen) :) Du verkar ha haft en superhelg :D Vi ses snart...!!! :-*

Roy Race said...

hmmm....18-åriga fjortisar????????