Total Pageviews

Tuesday, February 6, 2007

Klantisabell är i farten igen..

Jodå..gick till skolan imorse..det hade snöat inatt, så den superduperhala isen syntes inte under snön. Jag visste ju att det var skithalt på vägen till skyltarna där jag träffar gänget varje morgon, så jag halade mig fram.Lyfte inte foten en endaste liten gång och jag kände att ja, det här kanske går vägen.Sen ser jag, en liten bit fram, att någon har ramlat där. det är som glidmärken i snön, så man ser isen igenom, och sen är det ett stort märke som att nån satt sig på rumpan där..hihi tänkte jag och gick och skrattade för mig själv..vilket klantarlse som lyfte fötterna och inte var så smart som jag var, och drog dem längst med marken..började bli ganska katig där ett tag och då sa det bara svish!!!!!!Så låg jag på alla fyra..i alla fall i en millisekund innan jag fort for upp, tittade mig omkring för att konstatera att ingen människa var i närheten och kunde sett detta pinsamma ögonblick..borstade av mig, haltade en liten bit, sen fortsatte jag att släpa mina fötter ändå till skolan...

1 comment:

Rebecka said...

Hej gumman! Haha jag skulle faktiskt ha velat se det!! Hihi, man känner sig ju skitdum som inte kan sluta garva heller!!! Haha, roligt alltså! Och du, du vet att jag älskar dig och du får alltid prata med mig, närsomhelst!!!!