Total Pageviews

Wednesday, February 21, 2007

Sjuk

Ja fy!inget kul!febrig,trött,huvudvärl och illamående..men inget som inte går att lösa med lite panodil :D vet precis vad jag skulle behöva för att må bättre..lite kärlek!Saknar min älskling.Väldigt mycket.

Vi har varit lediga idag, så Linda,Linn och Maria kom hit vid 11 för att plugga lite..Blev iaf 1½ timmes plugg, sen en massa snack.Vi bokade bord på en restaurang här i stan till på fredag också.Maria fyller hela 20 år då, så då ska vi fira henne storslaget!På lördag kväll kommer älsklingen och det ska bli så härligt att få träffa honom igen.Jag är så KÄR!

saknar min underbaraste vän Sofia mycket också!Vi har kännt varandra sen vi var 6 år, och för varje dag så uppskattar jag henne mer!det ska hon veta!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och övertala mig själv att jag inte har feber så jag kan gå och träna.Önska mig lycka till!!

No comments: