Total Pageviews

Thursday, February 1, 2007

denna långa väntan

ibland undrar jag fakitskt vad livet går ut på.det känns som att jag hela tiden är påväg någonstans. Att det handlar om att ta sig igenom varje dag för att nå ett mål..Man stannar aldrig upp och njuter av stunden..Känner att jag inte alls tar tillvara på livet såsom jag skulle vilja, men vet inte heller vad jag ska göra för att göra det..Känns som att jag bara går och väntar på att få börja mitt riktiga liv..med jobb, hus, familj allt sånt..jag längtar..och ändå vet jag att det kommer ta evigheter. har ju 2,5 år kvar att plugga..suck..orkar inte bara gå och vänta. Vill kunna lära mig att tycka om det här livet med..det är ju det här man ska tycka om.Plugga, flytta till annan stad, kunna göra vad man vill..men nej, det är inte alls det jag tycker om.Jag tycker om när saker är stabila och lite förutsägbara..ja ja, det är väl bara fortsätta vänta..

1 comment:

Rebecka said...

Är du ledsen gumman? Jag finns här om du vill prata! Puss!!!!