Total Pageviews

Saturday, February 24, 2007

tårtbak o födelsedagsfirande

I torsdags åkte jag, Linn och Linda till stan och shoppade present till Maria.En massa lyxigt smink från Make Up Store blev det...var nära att jag behöll det själv, men tror inte dem andra hade uppskattat det :D sen drog vi hem o käkade, så knallade jag bort till Linda för att baka en alldeles galet fin chokladtårta!Sen satt Linda o jag och tittade på Dreamgirls. Den var bra, men inte jättebra!men helt ok! Mellan Linda och mig tar det ungefär 5 min att gå..och jag som är jordens mest skrajsna människa halv sprang biten hem, och lyckades nog ta mig hem på ca 2,5 minut..sen sprang jag upp i lägenheten, låste upp, låste dörren och sen stod jag tryckt mot kikhålet för o se om jag var förföljd...det var jag inte..kl 06 ringde klockan på fredag morgon..halv sprang till Linda då också, för de var ju fortfarande mörkt, och alla läskiga människor finns ju bara ute när de är mörkt,har jag bestämt mig för..iaf så skulle vi dra till Maria med tårta, och sjunga o fira en massa.Maria blev väldigt förvånad och glad!Härligt att börja dagen med lite chokladtårta. På kvällen blev det restaurang och sen en massa härligt tjejsnack hos Linn efteråt.Vilka underbara tjejer det är alltså.Tänkt om jag inte träffat dem, vad jag hade gått miste om!!

Nu sitter jag o väntar på älsklingen som kommer vilken stund som helst!jippi!!!

No comments: