Total Pageviews

Friday, December 29, 2006

Jaha nu är det bestämt..

...priset för världens sämsta människa går till *trumvirvel* MIG!!!!Jag skulle skulle skulle verkligen plugga idag men nej då jag orkade inte..istället åkte jag till stan, hämtade min semesterersättning som inte blivit utbetalad i tid och sen gick jag på rean..Hittade jag nåt då?NEJ klart jag inte gjorde för världens sämsta människa förtjänar faktiskt inte att hitta nåt bra reafynd..suck..så nu har jag inget att ha på mig på nyår så jag får väl gå naken..hoppas det är lugnt syrran :D o som den sämsta människan i världen som jag är så orkade jag ju inte laga mat heller...så min kulinariska upplevelse för dagen består av kaffe, kaffe, the o två mackor med philly..Nyttigt o bra..Åhhhh ska det va så här jobbigt?Man får väl vad man förtjänar sägs det...

1 comment:

Rebecka said...

Haha du e bra rolig! du var väl jättefin på nyår!!! Sedan håller jag med om att det kunde slutat på ett lite roligare sätt men som sagt, man får väl vad man förtjänar......hoppas nu att resan hem går bra! Vi ses snart igen! PUSS!