Total Pageviews

Monday, December 18, 2006

Nu är man kortklippt brunett

Idag har det rykt..mitt långa hår har blivit kort...eller iaf vad jag anser är kort.tror att jag blev nöjd men har inte bestämt mig ännu..Älsklingen färgade håret på mig nu ikväll också så det blev en stor förändring.Kul!Annars har jag shoppat lite julklappat med mamma och sen var jag, mormor och mamma på cloetta och inhandlade julgodis :D Idag har varit en betydligt lugnare dag än gårdagen.SKÖNT!Nu är det prison break så ska göra älsklingen sällskap i soffan!hej hej

1 comment:

Linda said...

Oj, oj, hoppas man känner igen dig sen efter nyår då =) Skönt att klippa sig! Skulle jag också vilja göra.. Men det där med att få ändan ur vagnen är inte riktigt min grej alltid. Sitter och pluggar men beviljade mig själv en liten internetpaus hihi. Vad läskigt det där med Linus hand! Hoppas det är bättre nu!

Fy vad tråkigt det är att skriva de där sammanfattningarna... Måste bara klaga lite... Men men, nu ska jag ta mig i kragen och bara få det gjort. Ska ner på stan senare med brorsan och hjälpa honom med lite julklappar, ska få honom att köpa något riktigt riktigt fint till mig =)
massor med kramar!