Total Pageviews

Thursday, December 14, 2006

Städning och packning...

Idag har det varit en ganska lung dag.började skolan kvart över ett..eller skulle gjort det om läraren behagat komma i tid men istället släntrade han in lite sakta nästan tjugo i två!!o lektionen skulle bara hålla på till två..idiotlärare!sen gick jag hem,drack lite kaffe med Linda o sen har jag spenderat dem senaste timmarna med att packa o städa här hemma..har lite disk o dammsugningen kvar..sparar det bästa till sist :D. Om nån timma kommer pojkvännen och hämtar mig.Underbart!Äntligen får jag komma hem och får kanske lite julstämning!!På lördag ska jag och Sofia shoppa lite julklappar!saknar henne så himla mycket!bättre vän får man leta efter! Nej om man ska ta tag i disken nu så jag är klar när Du kommer!

No comments: