Total Pageviews

Thursday, December 21, 2006

Nu närmar det sig jul..

Idag har det varit en lika hektisk dag som alla andra dagar den här veckan.Började med att jag träffade Maria och Magnus i stan och fikade!jättekul och få träffa kompisar man inte hinner med så ofta o träffa..Sen blev det lite shopping i stan, gick till älsklingen med lite sushi(IGEN!!!). Han var ensam på jobbet o tänket att han skulle slippa äta själv.Sen träffade jag brorsan och hjälpte honom med lite julklappasinköp och fikade lite.Sen åkte jag till Annie och hade lite julmys med glögg, pepparkakor och klappar.Alltid lika mysigt :D Sen hem igen.Skulle åkt till mamma o pappa och hämtat lite grejer men orkade inte.O nu väntar jag på Sofia.Hon kommer hit efter jobbet och så ska vi ha lite minijul :D Mys det med!Men nu måste jag laga lite mat.nu är det verkligen jul SNART!!!!

No comments: