Total Pageviews

Wednesday, December 13, 2006

seminarium(?) plugg o städning...
ja så ser min dag ut..började 8.15 idag för att ha ett seminarium om ett case vi jobbat med..eller jobbat o jobbat..suttit en timme med sammanlagt..kan väl inte kallas jobb..iaf så var det ungefär lika roligt som att dra ut en tand..segt o plågsamt..läraren är ju trevlig men herreguuuuud vad han babblar!gick hem, lagade matoch nu sitter jag och pluggar.går ganska bra idag men kul..njae inte riktigt..längtar till imorn!då får jag åka hem!När den här tentan är avklarad, den 11:e januari så har jag avklarat 1/6 av mina universitetsstudier..det går fort kan jag lova..städning var det också ja..åker ju hem imorn så lägenheten måste vara tiptop så det inte är översvämmat med damm när jag väl kommer tillbaka efter jul"lovet".


Du är bra fin ska Du veta...julstrumpor..en till Dig och en till mig..längtar efter Dig min ängel.Du är underbar!Puss!.......o just det...Glad (säger man så?) Lucia

No comments: