Total Pageviews

Tuesday, December 19, 2006

ännu mer julklappsshopping..

idag vaknade jag kvart över åtta..var inte så jättetrött men tänkte att lite lite till kan man ju vila..nästa gång jag vaknade var klockan 11.06!!Herregud, då har ju halva dagen gått!Hoppade upp ur sängen, kokade lite te glodde på lite Everwood.Sen knallade jag bort till mammas jobb, halkade TRE gånger på vägen dit.Sen åkte vi till stan och shoppade lite julklappar, så nu äntligen är jag klar!skönt!lite sushi blev det också för att avsluta en mor-dotter dag.Smarrigt värre! Idag har också gran inhandlats så julstöket börjar vi få under kontroll. Imorn blir det simhallen med systerdottern Alva.Ska bli väldigt mysigt!Och så ville hon absolut gå till McDonalds och det kan man ju inte neka henne så då får det bli det också!Nu är jag ensam hemma och får slappa lite så nu ska jag njuta av ensamheten!hej svjejs

No comments: