Total Pageviews

Tuesday, August 23, 2011

Cut cut

Imorgon ska håret kapas. Ska bli skönt. Funderar på att våga och köra lång page, men vet inte. Jag har lixom alltid varit långhårig...Meeeen, å andra sidan så kanske man ska ta i och se saker som lite nystart. Nytt jobb, ny frisyr, nya bekantskaper...inväntar bara att jag ska komma på en ny hobby. Eller helt enkelt bara en hobby egentligen, har ju inte någon nu så ny är väl inte riktigt rätt ord.

Är sådär äckligt missnöjd just nu. Och jag som avskyr missnöjda människor, står inte ut med dem..och så sitter jag själv här och hänger läpp och är missnöjd. Tur att ingen behöver se mig just nu....

Förövrigt har jag en pojkvän som är upptagen konstant och det är sjukt tröttsamt. Den kängan bjuder jag på.

1 comment:

Annie S said...

Oooh vågade du lång page? Du är fin i allt så...:) Låter bra inför nystarten iaf :)

Äsch, missnöjd är man väl lite titt som tätt. Huvudsaken är att man inte visar det för ofta ;)