Total Pageviews

Monday, August 22, 2011

Headache

Haft en djävulsk huvudvärk idag, fy tusan alltså! Jag trodde jag skulle ge upp där ett tag på jobbet och bege mig hemåt tidigare men jag stod ut. Väl hemma somnade jag på två sekunder och sov och sov och sov. Fortfarande ont, men inte alls på samma nivå som förut, tack och lov!

Imorgon väntar utbildningar på jobbet, sen ska jag försöka klämma in allt mitt vanliga jobb också mellan alla möten och utbildningar. Ett stort plus är att dagarna går så oerhört fort när man är uppbokad mycket, ett stort minus är att man inte hinner med allt jobb man ska göra. Onsdag är det lite lugnare så då hoppas jag att jag ska hinna komma ifatt och även kunna följa med tjejerna på jobbet till gymet under lunchen. Blir skönt!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och försöka sova bort huvudvärken. Imorgon MÅSTE jag storstäda så då får jag helt enkelt se till att må bättre!

1 comment:

Annie S said...

Usch, har man huvudvärk kan man ju inte göra någonting. Ta det lugnt med lilla skallen!

Hjärta dig