Total Pageviews

Sunday, August 7, 2011

Kärlek

Sista dagen på semestern idag..imorn börjar en ny fas i mitt liv, nämligen det som driftförvaltare. Jag kan ärligt säga att jag inte har större koll på vad jag ska göra när jag kommer till jobbet imorn, men jag litar på att det löser sig.

Kanske ska nämna några ord om den stora dagen igår. Annie gick från fröken Dahlström till fru Skude. Ojojoj vilket vackert bröllop. Jag grät enorma mängder under vigseln, tvingade mig själv att inte gråta alltför mycket men när jag hörde den fina sången, såg Annie stå och torka tårar av lycka så gick det inte att hålla tillbaka. Så underbart vackra var dem! Allting var superlyckat!! Tack så mycket för den fina upplevelsen!

Själv har jag spenderat dagen i soffan. Jag har haft sån enorm värk idag i hela kroppen så jag har inte förmått mig att göra någonting alls. Jag hade tänkt läsa lite inför morgondagen men har inte haft ork till något. Ser iaf fram emot att börja jobbet imorn, behöver något att lägga min energi på, något som tar fokus från allt annat. Det kan nog göra mig gott.

Här kommer låten som brudparet dansade deras första dans som äkta makar till, vilket också råkar vara en av mina absoluta favoritlåtar!

1 comment:

Annie S said...

Sötnöt! Älskar dig!