Total Pageviews

Tuesday, August 9, 2011

Fyrbenta vänner och en överbelastad hjärna

Har avverkat två dagar på nya jobbet och kan konstatera att det är ett sjukt roligt jobb än så länge, men också sjukt SVÅRT!!!! Jösses, snacka om att jag har gett mig själv en ordentlig jäkla utmaning!! Men det ska man väl göra ibland iofs, men rädslan för att misslyckas är ju rätt påtaglig så att säga.... Aja, varje dag lär jag mig nåt nytt och det är härligt att gå hem från en dag på jobbet och veta att jag faktiskt har tjänat pengar, vilket inte riktigt har varit fallet tidigare..

Jag kommer på mig själv med att sitta på blocket om kvällarna och titta på hundar...jag erkänner att jag är rätt sugen, MEN jag kan ingenting om hundar, vet inte om jag kommer ha tid, ekonomin mm...Men på något sätt kan jag inte släppa tanken. Time will tell I guess...

1 comment:

Annie S said...

Jaja, jag kan vara hundvakt!!! Och om du behöver mer hjälp är syrran grym på att uppfostra gläfsmaskiner :)